Change for yourself

Det har varit en perfekt träningsvecka, har tränat varje dag förutom idag då jag tvingat mig själv att ta en vilodag. Känner mig rastlös för jag vill så gärna iväg till gymmet men jag vet att kroppen behöver vila. Är så stolt över mig själv, lyckades ta 90 kg i benpress igår! Det är en sån underbar känsla när man lyckas lägga på några kilon. Har redan skrivit ner kommande veckas träningsschema och är så otroligt taggad! Har blivit helt förälskad i “after workout”-känslan. Ska även testa thai boxning denna vecka och förhoppningsvis gillar jag det. I så fall tänker jag börja, och har även anmält mig till en danskurs denna termin. Får se hur det går! Det är i o för sig rätt mycket pengar som går åt, men det är något jag verkligen vill so why not spend on it? Peppa ny vecka snart och nya framsteg! ♥

Leave a comment