Stop waiting for the “right moment”, just do it

bild 1 (2)Är det inte konstigt att oavsett hur utmattad jag var igår så kunde jag inte somna? Jag låg i sängen i flera timmar och ville verkligen sova, men kunde inte! Och när jag väl somnade så vaknade jag efter tjugo minuter för att sedan somna om och vakna igen efter tio minuter. Sist jag tittade på klockan var den över tre på natten, vilket såklart gjorde att jag gick upp senare än planerat imorse. Men jag promenerade in till stan strax efter elva och gymmade. Körde ett upperbody- & magpass idag. När jag lämnade gymmet kändes mina armar helt kraftlösa vilket kanske inte var så smart när man hade två väskor och en stor påse att bära med sig, men känsla i sig är helt underbar. Ska ta mig ut på en powerwalk alldeles strax, ska passa på nu när det inte är så kallt ute.♥

Leave a Reply

