Women empower one another

IMG_4599

Har haft en alldeles underbar julafton, juldag och annandag jul! Det är så härligt när alla nära och kära kommer hem för att hälsa på. Har äntligen träffat vänner som varit borta i flera månader. Saknaden har varit stor kan jag säga! Känner mig dock väldigt utmattad just nu, det har varit sak på sak och knappt någon vila. Jag ska inte klaga, jag älskar det men har däremot inte tränat på två dagar vilket är mindre bra. Imorgon ska jag ta mig till gymmet och köra på igen! Ska lägga mig alldeles strax så att jag orkar ta mig upp tidigt imorgon, och jag lägger mig med ett stort leende på läpparna. Älskar livet just nu, tack. ♥

Leave a Reply

