Turning a setback into a comeback

Jag startar den här bloggen med tanken om att hålla mig själv motiverad och inspirerad till träning. Jag har sen i somras haft väldigt svårt att hitta tillbaka till mina träningsrutiner, som faktiskt hade tagit mig ett bra tag att uppnå. Det är så lätt hänt att man missar någon dag, och sedan har man helt plötsligt missat en hel veckas träning. Nu ska det inte heller låta som att jag var värsta träningsproffset, men jag rörde mig regelbundet och jag mådde bra med min kropp. Idag har jag förlorat nästan all muskelmassa som jag hade byggt upp då och har även gått upp 2 kg, vilket inte må låta som mycket, men det märks. Jag har länge latat mig och det är fan i mig dags att ta sig i kragen och göra något åt saken, so here it goes! ♥

Leave a Reply

