My goal is far away, but fuck it, i’m on my way

Dagen har gått bättre än väntat även om jag kände mig smått opepp i eftermiddags. Jag började dagen med lite pilates, vilket jag aldrig testat förut men det kändes riktigt bra. Har bestämt mig för att följa blogilates schema för pilates nybörjare i en månad framåt. Klickade mig slumpmässigt in på hennes youtube kanal igår kväll och blev genast motiverad till träning, and i’m thankful for that!
Under eftermiddagen tog jag mig ut i kylan och åkte ner till gymmet. Jag körde ett zumba fitness pass och svettades rejält! Stannade även kvar på gymmet och gjorde några övningar. Det känns som en riktigt bra start, men nu sitter jag här och känner mig rastlös. Är så taggad att jag bara vill fortsätta röra mig, vilket är bra, but maybe I shouldn’t overdo it the first day. ♥

One thought on “My goal is far away, but fuck it, i’m on my way

Leave a Reply

